مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-08ورزشي

لیگ برتر هندبال| سپاهان که دیگر مدعی نیست، ذوب آهن فرصت طلب!


لیگ برتر هندبال آقایان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است و از همین رو نگاهی به عملکرد تیم های اصفهانی تا این جای فصل داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چندی پیش فدراسیون هندبال برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامت بازیکنان هندبال، تمامی رقابت های هندبال را تا پایان سال 98 تعطیل کرد.

پیش از این فدراسیون دوبار خبر از لغو هفته چهاردهم لیگ برتر مردان داده و قرار بود برای ادامه رقابت های لیگ برتر تصمیم گیری کند؛ از همین جهت نگاهی به عملکرد تیم های اصفهانی در لیگ برتر هندبال آقایان خواهیم داشت.

سپاهان، تیمی که نشانی از مدافع عنوان قهرمانی ندارد تیم هندبال سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر در گروه ب و در کنار تیم های مس کرمان، فراز بام خاییز دهدشت، خیبر اراک و نفت و گاز گچساران قرار گرفت و در پایان مرحله گروهی با 6 برد و 2 شکست در رده دوم گروه خود قرار گرفت و به دور بعدی صعود کرد.

شاگردان محسن طاهری در دور دوم مسابقات لیگ برتر تاکنون و بعد از گذشت 3 هفته با 12 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند؛ طلایی پوشان در بازی شهرآورد مقابل ذوب آهن نیز شکست خوردند.

این در حالی است که سپاهان فصل گذشته موفق شده بود با کسب 12 برد، 4 تساوی و بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال| سپاهان که دیگر مدعی نیست، ذوب آهن فرصت طلب!

لیگ برتر هندبال| سپاهان که دیگر مدعی نیست، ذوب آهن فرصت طلب!